vårkänslor med vänner

2009-03-28, 21:00:49 / Kategori: Allmänt
hej hej hej!
som ni vet mår verkligen inte min mob helt bra. Har nog lyckats att fångatnågra bilder från denna lördag ändå, för ibland vaknar den bara till o mår helt bra å då tar jag fram kameran o fotar lite :)

så när jag är i götet nästa gång blir de in på 3 och skicka iväg min kära vän, den behver ny energi. Så efter det kommer jag inte ha ngt kvar, bilder nr, nada zipp! Nytt liv för mig oxå kan man säga.

Den lördagen har det druckits kaffe, käkat en rulle vid fästningen pratats, prommenerats, diskuterat dividerats och bäst av allt njutits av solen på en balkong i stan och sen vid vår kära fästning. Är helt trött efter dagens sollapande faktiskt.

INte alls för att min kropp fick i sig en mängd alkohol igår och lite mindre sömn- det är en helt annan sak det.
 Solen bränner & förbränner massa energi. Solen är bra.


Trodde att Steve skulle komma hem strax, men dom skulle äta kvällsmat i Bua. får spara fisksoppan til ngn annan dag för den är jag inte sugen på att äta själv. Blir godis ist. Mer energi idet. :)

   
   

Jag & Liz kunde sitta utan jacka.Helt underbart!

Karolin

Japp sol är skönt. Önskar att det hade vart lite sol ute när jag stog i kylan i 7,5 timmar igår! tårna har precis tinat..



2009-03-29, 07:56:59 URL: http://cakepiece.blogspot.com

Vivi

Hääärligt!!



2009-03-29, 16:50:33 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?