Spice up your life!

2009-03-20, 14:45:37 / Kategori: Allmänt
Vänner jag kryddar min vardag med diverse lyxigheter... se här tex:



Kan nästan tro att jag är sponsrad av Santa maria, o faktiskt så har jag turen att känna en tjej som jobbar där som e snäll mot mig! ;)

Just nu njuter jag otroligt mkt av våren som har kommit. Älskar fågelkvitter och blommor!

Detta är i från grannens rabatt
 

Kylen är full med kokta kräftor! som vi ska äta av ikväll.
Denna veckan har jag ätit massa fisk! är omega3 stark nu ska ni veta!
Imorgon blir de stekt knot med stekt rom I LOVE!
fiskardotter som man är så finns de inget bättre!

Tränat har jag  vart duktig på så j NU är  jag är redo för helgen!
Sjukt bra mår jag  så bättre slut på denna vecka blir de inte!

taa taa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?