Me and my BlackLady GaGa

2009-03-24, 20:18:16 / Kategori: Allmänt
hellohey!
Tisdag morgon frukostdax alla sitter på sin plats för att orka hela dagen måste man ha mat i magen.
Så började min dag.Frukost time på Regnis.

Tidningarna bara ramlar in på jobbet nu. Im a Celeberty ! Yeiha!
Både HN och VP har vart hos mig .
Så imorgon mina vänner så pryder jag nån sida i båda våra lokala tidningar.(Kanske inte blir mer än en liten notis) hahha
 Ja de kommer ju stå ungefär samma. Tydligen kan den ena tidningen inte vara sämre än den andra. Två intervjuer fast i två olika tidningar.
Kul för oss på Fyren! mindre kul att min nuna är med på pics i en tidning förhoppningsvis är dom suddiga som HN`och VP brukar vara. :)

Det är bra att sprida va vi gör  hos oss. Att följa vad livsmedelsverket rekommenderar.
Gå in på www.slv.se och läs..bra fakta!
Vi har fått diplom o hela köret. Jag ska vara med på en konferans och prata om mitt jobb.
Kul att vara ett gott exempel!

Hoppas verkligen en av tidningarna ialf atr med när jag påpekade att MAN SKA ÄTA SVENSK FISK!
torsk är inget hot mot mänskligheten. EAT IT! =)

Efter jobbet så hängde jag på Mia till frisören! Efter många år av tjat så klippte tjejen lugg! YES. Hon blev snyggare, och nu tänker ni går det?!
- ja,det blev hur bra som helst!
off boys, she has a tiger already! haha

här kommer lite pics´..



Ja jag sa ju det! SNYGG! haaha..

Mia jag vet att du blir arg på mig nu men du får skaffa blogg själv och göra igen..

Det lutar åt tjejpartyyy på fredag och sen slå klackarna i taket på superfredag..trots min bakissöndag¨så verkar jag redan glömt hur illa det var.
You only live ones´right!?

-kyss och hjärtligt tack-

Olof

det är faktiskt MIN BlackLady Gaga... damn...



2009-03-24, 21:56:24

Emelie

inte för att va sån, men eftersom ja jobbar på HN så måste ja ändå klaga på dina bilder på Mia..... hihi, de va rätt suddiga dom också ;-) Och dasspapper kan man inte räkna så mycket med... kram!



2009-03-24, 23:16:07 URL: http://softem.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?