helt slut..

2009-03-10, 20:52:34 / Kategori: Allmänt
jaha då var min arbetsdag slut..en lång en! kom hem precis..

har haft kokerskameeting i eftermiddag och sen föräldra möte..
Jag trodde för en stund precis innan jag skulle upp å prata att jag tappat rösten, kändes jättekonstigt.men icke den fanns där. Men väl uppe fick jag sagt lite om köket.. kom inte riktigt ihåg  vad det gick nog lite fort.
 Dela ut ett infoblad oxå så var jag luddig kom lite info fram ialf. Fick visat vårt diplom oxå :)

Som et bevis på bra arbete som vi gör på fyren. Snart kommer vi nog upp på skolmatensvänners´hemsida också =) kanoners! Första förskolan i Halland att få diplom bra bra jobbat! 

 

Nu ska jag lägga mig i soffan och pusta ut! Onsdag imorgon. Love Love! Ska ha en supergod soppa imorgon längtar redan efter lunch nu. Kan skriva receptet efter imorgon när jag gjort den ;)


tjingeling på er!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?