Härligt med Måndag

2009-03-09, 19:22:01 / Kategori: Allmänt
hej mina vänner!

Alltid lika underbart när måndagen susar förbi. Har vart å tränat en sväng uppe på asia.
Har ätit kvällsmat. Flingor o Fil what else? Jag lever på det nu förtiden. Bara älskar det.
Inga sånna nyttiga bruna flingor utan the original Corn Flakes. Mumma! testa det om det var längesedan vettja!

Gick på min rast idag oxå. Ska försöka denna veckan att vara lite mer nyttig än förra. Då det blev alldeles för mkt godis ingen träning och dåligt med motion på rasten! Fy skäms!

Imorgon är det fullt ös. Först iväg på möte med kock och kokerskerna som jobbar på kooperativen här i kommuen. Brukar vara jätte kul fakt. Sen tillbaks till Bua för ett årsmöte med föräldrar.  kankse ska fila lite på vad jag ska säga?

mja det löser sig..har ett diplom att visa upp ialf ;) skitbra! vår förskola ska bli bäst i kommunen på vad som gäller mat & hälsa. Vi har tagit oss långt. Kanon!

Nu väntar duschen på mig så jag säger : Full fart mot helgen som snart är här ;) JIEhaa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?