Bjuden på kalas! Jo tack ;)

2009-03-18, 19:36:09 / Kategori: Allmänt
hejsan hoppla!

Idag har dagen vart helt perfekt. Solen sken, ungarna på dagiset var ute HELA dan. Duvans avd gick ut 09 och kom in till mellis..många timmar med skön vårluft!

Dom åt sin första lunch ute idag, supermysigt!  Jag hade lagat en pasta sås idag ala Svedala kan maan nästan säg. Innehållet var : Rotselleri, palsternacka, kålrot & morot i bitar som jag kokte aldente. På med matgrädde & Creme Fraiche pressat citron och rosmarin tog också lite franska örtkryddor.
Blev svingott! Är inte så förtjust i Kålrot men de gick hem hos mig och hos barnen!
Ska gör veg rätter oftare. Nyttigt & bra! :D

Sen gick jag o Sandy på matrasten. Jag kom hem tog ett äpple drog vidare till Asia. Har preics klämt i mig god kvällsmat och nu väntar duschen!

På lördag bjöd jag in mig på 27-årsfest. Messade och sa:  åh olof ska bli så kul å komma på din fest på lördag party party! :) men jag hade inte blivet bjuden... sen ringde O och sa att han hade tänkt o bjuda... Jaja..

skämt o sido
klart han vill att jag ska komma! kul med trevligt sällskap ist för att sitta hemma!. perfekt med party! =) trots att
jag sa till lollo 1h innan : Det blir ingen alkohol för mig i helgen.. vi får se... kankse i måttliga mängder!

Snart helg igen..som alltid!

Cheers!


vivi

fattar hinten :)

bäst jag köper på mig ett gäng pistoler nu innan de tar slut. hihihi

längtar till ordentlig husfes!!

krrrrram



2009-03-19, 20:13:12 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?