ålderstecken?!?

2009-03-05, 18:32:40 / Kategori: Allmänt
hej hej!

I några veckor nu har jag haft massa spänningshuvudvärk och vart astrött.

Trodde ett tag att jag börja bli förskyld. men icke!
Min nacke fick sig en törn å jag blev lite stel...
okej nu ser jag mia flina när hon tänkte på att jag var lite stel ?? heheh
var sne hela den dagen. usch o fy! men de släppte sen..

men nu ett tag efter så börjar jag tro att de kanske är därför jag har huvudvärk? nej?! el jo?

El så finns de en annan förklaring. Min syn.. vid två tillfällen nu har jag märkt att på långt håll är det suddigt el kan de bero på huvudvärken och att jag är trött? att synen blir dålig?
Inte vet jag. Kankse vårtrött? det finns många olika teorier men skulle vilja veta vad nu. Spikmattan  har inte hjälpt hittills ialf. Men får kämpa på helt enkelt,

Idag så var jag i den coolaste trappuppgången på länge.visste inte att Varberg hade så fina.

Annars får ni alla ha en riktigt trevlig torsdag! full fart mot helgen & snart Fredag. Fantastic !!


        

Denna trappuppgång är på kunsgatan i Varberg. Tapeterna är från 70-talet. Helt grymt och otroligt välskött!

karolin

Kan det vara där jessicas nagelvård(heter det så?) ligger?.



2009-03-06, 16:19:47 URL: http://cakepiece.blogspot.com

mirran

hej kära karro.. absolut du hade rätt på det.de var i jessicas trappuppgång! vet du vad som e najs,jag har hittat en tjej som säljer sina supersnygga skor till mig =)



2009-03-06, 17:20:46

SysterM

Grattis, det låter väl absolut som det kan vara synen som spökar. Bara att boka tid hos optikern.



..och jag håller med, snygga tapeter!



2009-03-07, 17:17:12 URL: http://www.löfdahl.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?