thanx

2009-06-10, 16:42:15 / Kategori: Allmänt
Tack för tipset kariin !
Det blir inget köp på freeport,tycker oxå där är dyrt trots at det ska vara en outlet.
Bu för Freeport!

Steve jobbar över ikväll känns så himla tråkigt när han ringer på eftermiddagen och säger det,när man gått o längtat hela dan på att man ska komma hem och ses.



Nu får jag måla en stund själv.

Hoppas på att hinna färdigt tills han kommer hem så vi kan hitta på ngt kul.
Har var dödens trött idag och längtar väldigt mkt till helg.
För denna helgen ska bara vara lugn & fiin.
 Inget party bara mys, godis, soffa, goda frukostar.
 Längesedan sist!
Har vart ute och slarvart ganska mkt det senaste.

Nu ska jag byta om för att måla det sista!
C U later!

Annie

Haha.. ja så kan man se det om man vill.. ja ibland ska man ju göra saker man inte gjort på läääänge. Jag skyller på att jag jobbat för mycket och vilat för lite. Nåja, jag var i mitt tycke iallafall inte den som tabbat mig mest, men det fick jag reda först i bakfylleångesten.



Så mycket vietnamesiska tror jag alla som någonsin kännt mig kan att de vet vem jag syftar på och varför (vilket jag tror att du också gör). Som sagt inte personligt egentligen men så är det.



Ja det finns mycket bloggar att följa, det är lite roligt, men samtidigt så har man knappt något nytt att berätta när man ses. Haha :) Men precis som facebook så är det kul att veta vad andra gör i sina liv, personer som man kanske inte träffar så ofta men som man ändå tycker är roligt att ha lite koll på.

Du verkar ha blivit en riktigt bra mattant iallafall ;)





2009-06-11, 07:50:31 URL: http://livetsomannie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?