skönt att vara tillbaka

2009-06-23, 22:02:49 / Kategori: Allmänt
Im back on the internet som sagt. Härligt är det!
Blogga är kul, skönt att skriva av sig lite.

Här kommer ett recept som jag tror många vill ha.
Jag rör bara ihop allt till bra konsistens så de får ni oxå göra och hoppas på det bästa.

kronärtskocks dipp
Rent livsfarligt fet och helt underbar

2 burkar kronärtskockshjärtan-
hackas
En hand jalapen -
hackas
  ta mer el mindre beroende om man vill starkt el inte

Riv MASSA ost

Man kan använda sig av;
CremeFraiche, majo, philadelfiaost,gräddfil,m.m

Jag brukar ha majo/ CF
Fetare desto bättre ;)
Ett par DL av varje.
Blanda runt allt så märker du om de blir krämigt och bra
salta lite
In i ugnen
225 grader tills fin färg.
Glöm inte:
massa vitlök massa ost så blir detta hur bra som helst.
Har ngt recept nånstans men vet inte var så jag hoppas detta duger.


Annie:
Sandalerna var från JOBI skor, Köpta på mitt jobb. kostade nog 799.
Jag har nog kvar nr till dem på jobbet.kan kolla när jag jobbar igen.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund. Mitt huvud bankar för fullt är trött..
 ses imorgon igen!

Natti!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?