sjuk & jävlig

2009-06-23, 10:49:40 / Kategori: Allmänt
Vänner, sorry för dålig uppdatering!
Men Miran har blivet sjuk.
Kanske den 2h långa massage satte fart på bacillerna förra veckan.
Huvudvärken kom krypande morgon & kväll.
Midsommar var kall och jag hade sommarklänning på mig.

Nu så sitter jag här. Förstörd av hemska bakterier.
Hela kroppen värkte i lördags & söndags.
Sen försvann rösten och nu har dom gått loss i mitt stackars öra.
 Trumhinnan gick sönder i natt. Så nu väntar jag på samtal från farbror doktorn som ska ge mig lite pills.

Jag hoppas på att komma tillbaka till verkligen på Torsdag. Jag hinner inte vara sjuk,. Vill ju jobba, och njuta av solen!

Vi måste få ordning på internet NU blir tokig. Beställde ju ett nytt batteri till min mob förra helgen, nu är de 11/2 vecka sedan. Skit nöjd var jag för dom skicka det direkt fick jag mejl om. Dagarna gick och igår ringde jag och kolla hur de gick för inget batteri hade kommit till mig.

Du hade inte skrivet ngt efternamn så vi har inte skickat iväg det.,! WHF::CK!
2månader har snart gått utan mob. Kanske rekord för att vara på 2000-talet.

Jag kommer tok lägga upp bilder från helgen, så fort internet kommer till oss.

Steve Grattis på din dag!!
Puss & Kram

Fridens..

Annie

Krya på dig!!

Du, jag undrar vad du gett för dina MBT sandaler? Funderar på att köpa ett par likadana, har ju jympaskorna men dte börjar blir lite varmt så jag funderar på sandaler med :)



2009-06-23, 12:31:17

martin

Krya på dig vännen och bara så du vet ,nåt internet får man tydligen inte utan att ringa å typ hota om bomber å granater å skälla så man ser ut som en rabies smittad prärievarg.



2009-06-23, 15:41:42 URL: http://www.presidentenrcmc.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?