pust..

2009-06-09, 21:46:03 / Kategori: Allmänt
Äntligen nyduschad och färdigmålad för idag.

INTE alls kul..att måla längre. Snart är vi färdiga, om två dagar.
Sen får övervåningen tas i höst.

Har haft på mig dessa skorna idag.




De som är så bra för hållingen, vaderna, låren, rumpan, ryggen. Man förbränner mera..
 You name it!
Man blir helt slut i benen i början när man använder dem.
Det märks verkligen att de är bra.

Snodde mias idag för jag får skoskav av mina.
Använder dem bara på jobbet.
Fruktansvärt mkt KLUMPFOT..
grymt sköna dock..


Nu blir det soffa & tv för mig.

TaaTaa

annie

Jag har hittat hit så jag får ge mig till känna :)

Har sådana gympaskor som jag flyttat in i. Haft dem i sex veckor nu och har nästan aldrig ont i ryggen längre, vilket jag haft hela hösten. De är kanon. Klumpfötter är de, men bara i början. Sen vänjer man sig.

De är verkligen den bästa investeringen jag gjort!



2009-06-10, 06:16:23 URL: http://livetsomannie.blogg.se/

Stefan

Shit de är lika fula på bild som i verkligheten :)



2009-06-10, 16:03:06

mirre

ja visst är dem! mina som är heltäckande är nog snäppet värre än mias..:) men som annie säger,dem e riktigt bra..och kan vara årets bästa inköp för min kropp..jag som står & går så mkt.. :)



2009-06-10, 16:23:27 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?