Måndag kväll!

2009-06-15, 18:55:32 / Kategori: Allmänt
Tjenixen people!

Fy jag vad jag drar på att lämna tillbaka mias data. Ska cykla bort med den nu. Men måste blogga lute först. Det här är ett gift. Internet för mig har blivet en drog.
Måste kolla lite här, kolla lite där.
 Men jag får allt ha abstinens ett tag.

Vi ska fixa allt sånt denna vecka.
 Var på väg igår att köpa en liten data med ett abonnemang igår,  
men Bernie  avrådde mig.
Det är dåligt med trådlöst internet man blir bara irreterad när de dör och segar.
Så jag tackar Bernie för orden, du fick mig tänka klart.
Bättre att lägga pengarna på ett rejält bredband. Dax att fixa det på riktigt nu.

Nu i eftermiddag fick jag besök av mammi. Hon & stefan tog en öl på altanen. Vi tog paus i vårt pingisspel.
Som jag för övrigt suger i.. så nån snälla kan väl komma o ta en match med steve snart. ??



NU ska jag lämna mias data och glutta på lite semester bilder från Turkiet.

Hejje!

Ska be pappa om nr till Massage tjejen.Håll utkik imorgon så får ni de om de är nån som e sugen på en omgång..

Anonym

Kommer snart!



2009-06-15, 22:39:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?