kul!

2009-06-25, 11:39:50 / Kategori: Allmänt
Hejsan hej!

Sitter idag framför datan och kikar runt. Har hittat en ny klänning som jag jäääättte gärna vill ha. Im a shopaholic!
Gud va de shoppas..varje gång säger jag att nu får jag hålla i pengarna. Men lyckas nästan aldrig.

Borde boka en resa långt borta, kan jag hålla i pengarna Och spara BIG TIME, men inte annars.

Är lite mer människa idag.
Har tvättat och dammsugit några mattor det är inte så dåligt.
 Kanske skulle laga mig lite mat idag, har inte gjort de på väldigt väldigt länge.

Nu är det faktiskt en del folk som besöker min sida.
Knasigt nog. Kul för mig.

Just nu känner jag mig väldigt ensam då man är sjuk och Steve jobbar väldigt mkt.
Har bara internet nu oxå, min mob är fortf sönder.
Väntar på ett nytt batteri har jag tur kommer de på posten idag.
Lite mer kontakt med omvärlden.
Och förhoppningsvis kommer mina skor idag.

ses senare.
Ha det underbart i solen!

kram

Minna

då är vi två om det :S min killkompis har smittat mig så irre



2009-06-25, 11:50:03 URL: http://minnahokka.blogg.se/

miranda

japp :) mn nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag göra stan osäker! du får ha det så bra hej hej :)



2009-06-25, 11:53:33 URL: http://miranda.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?