hahaha klart ni får vara med! ;)

2009-06-02, 20:08:27 / Kategori: Allmänt
Här kommer två härliga jobbarkompisar...
Rebecca & Anna




Vi har haft Grillkväll på jobbet.
 Gympa med alla föräldrar & barn.
En teater som 6-åringarna hade.
Massa grill i vår nya grillplats.

Vi fick ju underbart väder oxå.
Hääääärligt!


Mia leder gympna tillsammans med Malin.

Jag fick fina blomman av föräldrar och barn.
Ett presentkort på blomsterlandet som jag tänkt köpa mig ett frukt träd som minne.
Kul att dom gillar de jag/vi gör på fyren.
 Återigen vi är den grymmaste förskolan juh !!





En med & utan glasögon. Glad & nöjd.
 Har ett lovely jobb!!
Tack alla!

Nu ska jag betala mina nyinköpta skor..som kommer på posten nästa vecka.
TJOHO!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?