7årsedan

2009-06-11, 22:16:10 / Kategori: Allmänt
7 år sedan sedan jag tog studenten! hur sjukt är inte det!
Känner mig precis lika gammal/ung som då.
Men nu, kankse lite mer skinn på näsan.
 Man har inte den blekaste aning hur de är ute i arbetslivet och ju mer åren går ju mer perspektiv får man.
 Men jag saknar den tiden jäkligt mkt.
Skoltiden.
 När man var ovetande och ny. Skolan kunde man ju, inga bekymmer liksom.

Jobba var ju hur bra som helst då man tjänade massa pengar. Det var det jag såg ialf.
 Så skönt att slippa skola och tjäna pengar.
 
Atta bara veta vad man vill göra,skall göra.
Flytta hemifrån var grymt skönt.
7 år har gått och jag fattar det inte.
Närmare 30 än 20 liksom.
Man fattar verkligen alla gamlingar som  träffar en och säger;
-Gud vad du har blivet stor, tiden går så fort.Jag minns när du var så här liten så håller dom handen långt neere..
vadå tiden går väl inte fort tyckte man förr. Men nu svicshar den bara förbi.

Har haft en jättemysig kväll hos min kusin.
Lägger upp bilder imorgon glömde min kamera i mammas väska.

Nu ska jag krama om min kille som i hemlis kom hem tidigare och målade färdigt!
ME so lucky!

Imorgon blir det bara att städa upp, sätta upp string hylla, öppna upp kartonger och äntligen få lite ordning.

Föresten har jag nog bestämt kökslampa nu:
Kartell el Bumling?
Bumling el kartell?
Kartell blir de nog..
antingen röd el orange
och ikväll lutar det åt orange..

      Se hela bilden



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?