20 år senare

2009-06-03, 21:42:17 / Kategori: Allmänt
Nu ska ni få höra.
Har haft en galen kväll.

Sov en stund efter jobbet.
Cykla upp till mamma & bjöd henne på försenad mors dag middag.

Vi dela en smirnoff ice & tjöta, då ringer telefonen.
-Hej det är Dana.
MajGAD!
Mammas gamla jobbarkompis från 1990!
Hallå eller!
20 år senare


Hon hamnat i Bua med nån granne som känner flygkaptenen på hamnen.
Så på de viset var det.
  & där har jag vart ikväll och druckit vin.
Käkat äppeklaka med vanilj sås. skrattat & lyssnat på gamlingarnas snack.
  





när jag lämna dem ville dom att jag skulle stanna.
 En av bruttorna börja prata om hur snygg pappa var och hur cool han var. =)
 Sen sa dom att Min pappa likna hennes man ganska mkt så de var nog därför.
Har haft hur kul som helst.
 Ska bli kul att träffa Dana igen, hon kan spå folk.
 Jag är rejält sugen nu, det var längesedan sist.
Det roliga med Dana är att hon är polsk och säger Fy fan i varje mening Och Du förstår emellan fy fan.
Tänk er hur de låter? =)

Så man skrattar hela tiden. Lite som han i Jalla Jalla.
Nu missar jag lite av Greys men jag hinner hem till slutet ialf.
Kom på att jag har ingen väckarklocka och att ingen kan ringa & väcka mig för jag har ingen mob hur löser jag detta!???
usch o fy skrev precis en lapp till mammi att jag snor din mob mamma för jag har ingen väckarklocka el mob...
hur kommer detta gå känner jag?! bättre en arg mamma en komma försent till jobbet..JAPP




Natti och skål för snart är det helg!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?