Sweet sunday!

2009-07-05, 12:48:03 / Kategori: Allmänt
Aloha!

Igår hade vi en fin kväll i Läjet. Först god mat & dryck på 57an.



Stekt spätta med kapris och champinjoner.
det fanns inga musslor till mig.
Detta var supergott!



 Vi träffa min moster och hennes man så vi hängde med dit.
Kaffe & öl och massa prat.
Det gick liksom inte att sluta vi bara prata & prata hela tiden.
41/2 h senare var vi tvunga att åka hem. Klockan var över 02.
 Steve skulle jobba 07 idag egentligen. Men han tog ledigt och får jobba sent iveckan.

Nu ska vi nog köra ut en sväng. Steve är sugen på shopping.
Jag följer med som stöd.
 Ingen handling för mig.Nu är det sluthandlat på ett tag.
Ska vara stark och stå emot.
Ska göra mittt bästa idag för att klara detta.

Ha en underbar söndag!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?