OH MY!!

2009-07-21, 16:39:33 / Kategori: Allmänt

Jag & mammis  var och plockade massa blåbär & hallon.
Då vi kommit ut till Getaryggen satte jag kameran på on.
Då här alltid finns massa orm.
Idag ville jag fånga en på bild.

Vi gick o vi gick.
H-VETE! va stor!!!
Där låg han.
Skogens konung fast i slingrande form.
Jag skrek och fick panik.
 Vet inte vad som hände.
Men ngt kort blev det ialf inte.

Synd att ingen att ingen fotade oss,det hade vart schysst syn.
Varför boka resor till Venezuela och jaga anacondor liksom?
Getaryggen för er som  gillar orm.

Vi är hemma igen välbehållna.
Mätt och go efter en smoothie på skogens bär.



Hejsvejs så länge!


Karolin

usch o fy=/.



2009-07-22, 06:50:42

annelie

jag hatar ormar. =jag ska inte hänga på getaryggen förrän frosten har kommit och dödat allihop. för visst är det det frosten gör? :)



2009-07-22, 21:01:28 URL: http://annelufs.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?