Shittyy morning!

2009-02-20, 11:54:10 / Kategori: Allmänt
ja nu märker jag hur gärna jag hade velat vart på jobbet denna veckan och bara fixat och trixat med massa.
Blir lite ledsen av det här att vara hemma och känna sig okej fast ha en nacke som måste aktas.

Blev avbruten innan när jag skrev. Mini den minsta katten hade vart på kattlådan men tyvärr så hamna inget av de han gjorde i lådan utan i hans päls.   Lucky me!

Så i hallen hade han målat runt med sin bak i färgen brun!! Jipppiieee! precis vad jag behövde för att krydda vardagen lite.
In med han i duschen och jag & han hade en catfight där inne ett tag. 

Efter en timmes storstädning och lite mer öm i nacken, är jag på ett strålande humör denna fredags morgon... Not!


Nu är det ialf dax för frukost och så får jag o Mini bli sams igen!




Tack o lov för fredag!

 


vivi

Hahaha stackars mini:)



2009-02-20, 17:25:40 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?