Mer vinter än vår..

2009-02-18, 17:39:14 / Kategori: Allmänt
hejsan hej!

I helgen var det vår väder så de skrek om det, idag är de riktigt vinter!
Igår var jag pigg o glad o helt  utan krämper...
Idag är jag mer vinter än vår..

Denna veckan har det vart jätteskönt på jobbet. Barnen har sportlov och det märks av.
7 barn på två avdelningar, och på 3e avd var det bara fyra så de tog en dag i staden o mös med barnen!
Jag hade hunnit med massa och idag så hade jag gjort färdigt hela veckans mat och såg verkligen framemot tors-fre, för då minsann skulle Miranda fixa o pilla med papper o sånt som inte hinns med annars.

Igår var det nämligen så att jag tappade en hel låda med 16 kg ägg, handtagen gick sönder och jag spände till min nacke riktigt ordentligt. Märkte inget förens idag då de blev riktigt illa. Sandra massera mig för jag såg lite stel ut, jo tack!
Jag var lite gråtfärdig innan vi började för jag hade rätt ont. Efter lite försiktigt massage började jag diska igen. Tog ner en bunke från hyllan och mina muskler bara vek sig så jag hamna på golvet. Riktigt läskig känsla!
så det var slutet på min goa arbetsvecka som jag förberett och vart så nöjd med!
F**K!

Efter några deklofenak och magnesyl senare och tigerbalsam från Thailand börjar det kännas lite lättare!
Är dock jäkligt ledsen för jag missar Björn Borgs AW idag.

Fick ialf fixat Madonna Biljetter! 3 st. Så den 8e aug så kommer jag och flera tusen till dansa loss till en av världens grymmaste bruttor!

Over and out!
 
ps. Håll ut sommarn är fakt snart här...




mikaela

fin blogg :)



va kul att du har biljetter te madonna blir nog grymt bra där :P..



2009-02-19, 10:31:56 URL: http://mikkan4.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?