Lätt lunch idag!

2009-02-08, 16:00:37 / Kategori: Allmänt
hej på er!
kanske ska försöka på mig det här igen..vill hellre ha en fotoblogg men bör bli bättre på data först.
NU är julen över och januari med. SKÖNT!
Hade en ljuvlig frulle i Bua hos min mia..vi hade köpt frallor och tog oss ut vid elva tiden. Steve skulle ut till moppen så jag hängde på ut. Mysigt!

nu i eftermiddags åt jag lite sushi som olle o jens hade gjort igår..så jäkla gott skulle kunna leva på det! iDAG är de söndag igen och man har en hel arbetsvecka framför sig... men först ska jag utnyttja tiden som är kvar o slöa i soffan,,kankse blir en sväng till asia för att njuta lite. men klockan  19 är jag bänkad framför GOSSIp girl ! YEAH!


Love and kizzes! / m



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?