Köp bara Köp!

2009-02-19, 17:45:31 / Kategori: Allmänt
Varje gång jag handlar ngt nytt tänker jag att nu så behöver jag ändå inget nytt på ett tag. För att man är fullsketen med grejer.
Det är helt sjukt vilken köphysteri jag lider av. Att jag älskar att handla finns ingen tvivel på. Idag släppte H&M sin inredningskollektion, hittade lite svart & vitt som hade vart najs till vardagsrummet.

Men nu får de vara nog, jag drar till PEKING om ca 6 veckor kommer finnas massa massa fint där! Miranda skärpning!

Ska betala in de sista till den resan nu så kanske jag känner att jag vill hålla i plånboken lite.

Har haft en bra dag trots min nacke. Jag & mamma luncha på Mingan, mitt gamla jobb. kan ibland sakna det där med átt baka o fixa på cafe´. Det var mysfaktor över det!

Sen gick jag runt lite grann o strosa och sen kom karro o vi prata om ditten o datten över en fika!

Och nu sitter jag här och svävar iväg på internets många sidor och köplusten av mkt finns. Men icke!

vivi

Köp!! :)

Hoppas nacken mår bättre!

Kram



2009-02-19, 22:44:36 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?