gammal hederlig kvällsmat...

2009-02-24, 19:01:36 / Kategori: Allmänt
hej hopp!

Jobbade idag lite längre, fick betat av lite pappersjobb! GÖTT!
nu är ja hemma å bara älskar min kvällsmat! sån god man alltid åt som liten...


En god juice, leverpastej macka med inlagd gurka och det bästa av allt Fil med Kellogs! MMMMM!

är på min 3e tallrik så snart får jag väl ont i magen.. :D men gott är det!

Efter detta blir det soffa te, duntäcke och tv för hela kväällen! underbart!

Love
/m

ps.längtar såå till helgen för då blir det girls night only på bergsgatan!

karolin

Jag käkade med kvällsmat precis, gurka, paprika, tomat, oliver, feta och kokt ägg å så en banan, kändes mer som en lunch men gott var det!.



2009-02-24, 21:23:46 URL: http://cakepiece.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?