I ♥ Miranda

2009-12-30, 17:02:04 / Kategori: kärlek
Vet ni vad.
Jag tycker att jag är alldeles fantastisk.
Omtänksam, givmild,  och jag ser till att jag treat´ar mig själv allt som oftast.
Idag blev det en vit mini-data.
Nu kommer jag överleva mina 16-veckor långa tid på Malta.
För där spenderar jag mkt tid framför datan,
För där finns ju ni.
Börjar tycka de känns lite jobbigt inför tillbaka resan. Men väl på plats är de nog lugnt.

I höstas när jag åkte ner hade jag ju bara 8 veckors nedräkning till att komma hem och nu är det 16 veckor. MajGad !
På malta har jag min bästa vän solen, yoga, tobbe & långprommisar med Simon m.m.
Men klart att hemma är bäst.

2010 kommer bli grymt, Jag känner de på mig.
Men först nyår..
Va ska ni göra?
kram


Emma Brissman

Åh vad härligt med en ny dator. Det har jag också köpt en från Netonnet, men fick fel. Typiskt. Ska bege mig till Gbg idag och se om dom kan byta ut den till rätt. Hoppas du får ett riktigt gott 2010 och en härlig nyårsafton! För mig blir det ganska lugnt med middag hos Annie. KRAM



2009-12-31, 08:56:19 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?