vuxen ja tack

2009-08-18, 19:32:51 / Kategori: Allmänt
Shit pommes frites!
Va vi har jobbat på idag.
Massa gräsklippning,först en gång och sen klippte jag en gång till lite kortare.
Hack i rabbatt.
Flyttade mina smultron som blivet HUGE.
Kantklippning.
Hacka upp 20 m gräs som nu ska fyllas med grus.
Orkar inte hålla på att rensa ogräs var och varannan dag.

Lagat den godaste kvällsmaten ever
=

kokade pasta

Stekte kycklingfile i bitar.
kryddade med vitlök, basilika, salt svp
delade på kronärtskocka slängde ner i kycklingen
delade körsbärstomater ner i kyckling
ca 1min i pannan
riv ner parmesan, loads of it =)
nån dl grädde
vänd ner pasta
där har du en smarrig kvällsmat
I PROMISE!
Try it!

Har noppat ögonbryn och ja det gör lika svinigt ont varje gång.
Nu sitter jag med färg på ögonfransar och bläddrar i Ikeakatalog.

Hård dag idag faktiskt.
Ser fram emot varm dusch och tv .

Hejje!


v

hur gick det med tomaterna då?



nja. ingen kofta i min smak direkt, men en hel del fina stickade tröjor!



2009-08-18, 20:13:05 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?