Vintern?

2009-08-19, 19:58:43 / Kategori: Allmänt
Är det så att jag kanske slipper vintern iår?

Val är inte alltid lätta och ta. 
När det gäller åt andra så ja.
Men när man ska välja själv är det sjukt jobbigt.
Man väger fram och tillbaka.
Har svårt att somna på kvällen.
För och nack delar.
Fram och tillbaks hela tiden.

Har kommit så långt att jag frågade på jobbet idag om tjänstledigt iafl.
Hoppas att det inte ska vara problem.
Om jag får ja där så är det MIG det hänger på.
Då måste jag fatta beslutet. JA el Nej.


Har fått frågan om ett jobb på en stor segelbåt på Malta.
Kocka åt personalen i ett halvår.
Lockande - JA

det börjar mitten av oktober till maj.

När man hör sånt här om andra så känner jag direkt ;
hey ho lets gooooo

Nu sitter jag här och väger fram o tillbaka.

Jag brukar tänka:
 Det är bättre och ångra saker man gjorde än saker man inte gjorde.

 

6 månader går fort och när man kommer hem igen är Sverige i full blom och alla glada och förväntansfulla inför sommarn 2010. + att allt är sig precis det samma som sist.

Lets do it !


Så känner jag idag.
ÅK ÅK ÅK ÅK

imorgon kanske det är helt åt fanders och jag blir skraj.
Nu får ni hjälpa mig här.. pepptalk! ;)
Det är en dröm som jag velat länge så varför tvivla!?
Puss
hej


Kariin

Självklart ska du åka!

Varberg står kvar och mannen med, helt klart!

Kanske ditt livs grej ju! Trivs man inte kan man ju alltid åka hem :)





2009-08-19, 21:51:45 URL: http://somethingileft.blogg.se/

malin

På Simons båt? Oj! Shit. Klart du ska ta det (är det lätt att säga). Men... det klart du ska ta det. :)



2009-08-20, 15:09:23 URL: http://www.malinarnesson.com

Anonym

Kommer bli ensamt men tycker att du ska göra det!! Hade det inte varit för språket så hade vi lätt hängt på..

Även om Engla är ruggigt sugen på skoluniform..;) Det är ju goa pengar..

Kramar



2009-08-20, 20:24:51

mirre

Mia ni måste ju komma ner isf! lova?då tänker jag över det en extra gång ;)



Japp malin det är simons båt.kan man få en bättre boss ?hahha..

till mig:besluta dig kvinna!



2009-08-20, 21:29:49

Em

jag kan besluta åt dig. ÅÅÅÅK!!! jag kan packa åt dig också, så du verkligen kommer iväg :-) du kommer ALDRIG ångra det. vilken möjlighet!! ja säger som "Kariin"... Varberg, och allt som är värt nåt här hemma, står kvar.



2009-08-21, 08:38:07 URL: http://softem.blogg.se/

Therese

Klart du ska ta chansen å göra det! Menar Varberg finns ju kvar och lär inte ha förändrats särskilt mycket på ett halvår^^



2009-08-21, 11:27:23 URL: http://sunshine29.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?