va gör man?

2009-08-13, 19:17:36 / Kategori: Allmänt

Jag borde göra min tobleronekaka som jag ska ha på kalaset på Lördag.
Men enerig nivån är på noll.
Sitter här och väger fram och tillbaks på en grej.
Si el Så?
Så el Si?


Mitt motto är ju faktisk;
Det är bättre att ångra saker man gjorde än saker man inte gjorde.

Trodde jag kunde leva efter detta.
Kanske är svårare än man tror det där.


Det blev inget Gbg.
Steve jobbade över, som vanligt.
Men imorgon åker vi upp en sväng.
Jag ska prova en kalasfin klänning från Whyred och se fall den passar mig.


Har verkligen kommit in i ngt slags
beroende av att läsa bloggar.
I början var det bara några,men det har svävat ut till MASSA.
Vissa dar mer och andra dar mindre.
Det är lätt o glida vidare från den ena till den andra.

Ska ut och gå en sväng för att clear my minds.
see u!

Kariin

Kolla den här och du kommer skratta sönder dig när du ser videorna, pantad brud jotack!http://amandavardet.blogg.se



2009-08-13, 22:20:12 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?