sjukt bra..

2009-08-15, 10:01:58 / Kategori: Allmänt
Hade en superbra dag igår !
Vädret var megabra. 

Inga band som krockade så jag hann med alla jag ville se.
Vi började med Timo. Bra kick off på dagen.
Fullt ös med en gång. 
And I liked it.

Ett glas rött senare och vi såg Band of horses.
Mycket bra och vi stod väldigt långt fram och såg superbra.
BoH påminner mig så om usa resan,lyssnde mkt på dem då.

R O B Y N

D U  Ä R S Å  C O O L !
Jag är så lycklig att jag åkte upp !
Robyn hamnar lätt högts upp på min bästalive lista. :)
Kleerup var med och LykkeLi och sist men inte minst DR ALBAN.
Det var så jävla bra!

Lyssnade en stund på Antony Johnsson nånting,lite segt
 så jag stack över till GlasVegas för att komma längst fram.
1 person framför mig som var 190 typ.
näst längst fram var jag och såg sketabra.
Grym spelning även detta.
Tjejen höger om mig fick en kyss och tjejen
till vänster fick sin hand kysst. Av sångarn James Allen.

Snällaste Malin körde oss till Lindome dit Steve skulle komma.
Tyvärr hade min mob ingen täckning och han hade inte fått tag på oss.
Vi väntade i rondellen en stund sen kom steve.


Tur att:
Jag sa att: Du kan inte missa alla dessa band,ta ledigt från jobbet 2h.
Hon sa: Åk du med, missa inte detta!
Hon tog ledigt , jag åkte upp.

Längst fram på GlasVegas stod denna tjej.
Som även sa att de bara skulle se 15 min för tåget gick hem strax.
Jag tyckte de kunde åka med oss hem.
Tur, för hon fick en puss på handen som jags skrev innan.
och fick oxå sett hela konserten.

tack Malin för skjutsen,2a ggn nu.
Du har 2 innestående. Just call me when you need skjuts ;)

Konstigt det kan bli ibland.
 Allt har nog en mening.

Hade en kalassuperasabra dag igår!








malin

Hade du ju inte! Suttit i rondellen själv my ass. Hade dom inte varit med hade jag ju väntat med dej hajar du väl!



2009-08-15, 10:06:12 URL: http://www.malinarnesson.com

Anonym

ja det är klart jag vet att du hade gjort,väntat så klart men jag utgick från att jag lyckats i ett försök att få dig köra hem å inte vänta på mig.

du var ju sn´äll nog o körde mig hem från u2 och nu igår. ;) nu får du ringa nästa gång skjutsen behövs! skyldig några nu ju. tack tack!



2009-08-15, 10:44:21 URL: http://mirre.blogg.se/

Vivivivi

Grymdag igår! Lite orolig när jag försökte ringa dig massor men nätet var nere..

Ser dig snart hoppas jag!

Kram



2009-08-15, 12:58:39 URL: http://bubbles.blogg.se/

Anonym

Grym Mustasch fredde ligger inne med... SOLID!!



2009-08-16, 13:13:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?