Nu sitter man här

2009-08-13, 19:55:44 / Kategori: Allmänt
V  a T u s a n !

här peppar man folk för att gå WOW imorgon.

Jag borde peppa mig själv.
 Skita i att jag ska spara pengar.
Tänkte bli ekonomisk i höst.
Och valde bort WOW iår för att där går de en del pengar.
Hade inte tagit ledig för det och tänkte att går jag inte sparar jag in lite cash.
men va fan!
JAG GÅR!
GLASVEGAS, Band of horses, RObYN, timo,
You NAME it!
massa tid med vänner under en dag & kväll..

Jag kan ju gå på fredagen bara.

HELLO !!!!!!!!!!
JAG SKA KÖPA 1 dagars nu!

Jag kan nog sluta jobbet lite tidigare imorgon!

Y E S !!

Anonym

Jag säger bara JA! Jag ska gå! kan ju bara inte missa detta spektakel! ;)vi börjar med Timo,ni ser ju vilken start på dagen!



2009-08-13, 20:23:33 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?