man lever bara 1 gång

2009-08-09, 21:07:53 / Kategori: Allmänt
U only live once.

Min semester är nu slut och jag tycker den har varit så bra den kan bli.
Stefan har ju jobbat hela sommarn.
Så dagarna har vart lite långa när regnet öst ner.
Umgåtts en del med mamma o mia o hennes familj.
3 veckar har ju gått väldigt fort ändå.
Nu på slutet fick jag min sol och hade massa fina dagara på apelviken.
Tackar för det!
Jag toppade detta med Madonna igår som gjorde mitt liv mkt rikare! den kvinnan är helt grym.
I lOvE HER!

Ikväll kom Simon förbi och bjöd mig på en öl.
Last day before real life again ,-yes.
Thanx for the beer and your company!
 Vi snackade om ditten o datten.
Och nu sitter jag här framför datan.

Har ingen jobb ångest än så länge.
Tycker det ska bli skönt att komma igång äta ordentligt röra på mig lite mer.
Lägga sig i tid och vakna i tid.



Carpe Diem, vill jag avlsuta detta med idag.
Verkligen viktigt!


annie

Jag har precis upptäckt att feedjit ljuger, vi som har mobilt bredband visas som kalmar, Norrköping, Örebro, Hishult mfl. Iallafall gör jag det.. Tråkigt. så tror man att man har läsare från olika delar av landet så är det jag själv som tittat på min sida :(

Tråkigt iallafall.. tänkte mest på om du som jag säkert undrat vilka som läser?

ha det så bra på första jobbdagen!!



2009-08-10, 06:22:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?