ja jösses

2009-08-12, 22:21:44 / Kategori: Allmänt

Min favvofilm är på nu.
 Den som jag gråter till mest och knappt kan sluta böla till.
Jag pratar om 
BRAVEHEART.

Det absolut bästa ,är när han friar till henne i skogen. OHMY.
Sann kärlek. Allt är så fint.
Ridandes på häst i skogen,kärleksförklaring, säckpipor i bakrunden.
 Han har älskat henne sedan barnsben.
Sen är det kört, hon dör och jag får inget lyckligt slut.
Nåväl, en bra film.



Iår blir det inget WayOut för oss.
Steve jobbar hela helgen.
Jag hade tänkt att jag ska spara pengar lite lätt och tyckte att Madonna o Bono kostat mig en del pengar så de fick bli nej.
Men visst skulle nån ge mig biljetter,
 el 2 fribiljetter dyker upp i brevlådan så visst.
JA, DANKE, GÄRNA.
 Då Hade jag gått med vännerna.
Gömt blannet i skogen som förra året.
Låtit Steve sniffa på vinet och skrattat som 1år sedan-.
Han blev tokfull på ngt vitvin som vi hittat (givetvis oöppnat)
Ge & ta kan man faktiskt kalla det.

Imorgon åker vi upp o kollar på BobHund.
Så får det bli.
Jag hoppas oxå hitta 2 par skor som jag så jätte gärna vill ha från MONKI.



Nu är vi där i filmen som tjejen dör.
Dax och gå å lägga sig så jag slipper få
 blodsprängda & svullna ögon på jobbet imorgon.

kjöyyss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?