tomt på bergs..

2009-04-30, 13:55:26 / Kategori: Allmänt
Jaha mina vänner.
Igår var lghten full av grejor. Nu är den alldeles tom.
Mina ben är trötta. Mina katter är förvirrade.
Min rygg är öm.
 Har gått loss inne på toan, skurat o putsat. Känner mig helt trött för jag har glömt att äta.
Skulle precis sätta mig på cykel bort till stan för att fixa take away. Men så ringde min kära svärmor och sa att hon kan ta med sig till mig för hon kommer ändå bort nu o hjälper mig ;) -JA tack gärna!
så jag fick några minuter över till att uppdatera bloggen.
Solen skiner ute som bara den och hade jag inte vart mitt i flytten hade jag pressat från morgon till kväll!
men just nu blir det lite svårt.

Ikväll ska jag på 60-års fest till Marran. Det är Jag ,SandyP, och mammi som skall gå. Får hoppas jag hittar allt jag ska fixa mig med och ska ha på mig i total missär hemma på Trossvägen. Tiden blir ganska knapp för mig. Men i värsta fall så har mia en garderob som passar mig oxå så det blir en lösning om jag inte finner ngt hemma sen.
-okej Mia va?


Kan passa på att säga att min mob behöver verkligen uppdateras NU, för jag ser inget på skärmen längre. Kan inte se att jag fått sms, men så några sek om dagen så funkar displayen.då kan jag se om jag missat ngt om jag har tur.
 Så ni som messar o hör av er bli inte arga om ni inte får svar. Jag är ovetande.
I helgen blir det iväg skick av min Nokia.

Gott med långhelg!!
 Har ju grymt mkt att göra. Denna ggn lovade jag o steve att det ska bli ordning på våra flyttlådor. Sånt som vi inte ska ha upp ska stå nerpackat organiserat i Flyttlådor i källarn Markerat vad som finns i.
Det finns massa som 2hand ska få av oss redan. ut med det gamla in med det nya :) I wish, det finns massa som jag vet att jag vill ha!

Ha en super Valborgs kväll. Vädret har ju redan fixat så Valborg redan är TOPPEN!

Så skål på er!
kram mirre

karolin

Miranda!, lämna inte grejjerna till second hand. Jag o erik kanske kan fynda oss lite prylar istället?. Jag måste komma o se hur ni har det snart med!



2009-05-04, 13:16:22 URL: http://cakepiece.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?