Tapeter

2009-04-07, 18:30:02 / Kategori: Allmänt
Vollibolli.
Har vart en sväng i tapetaffären och kikat. Är sugen på att tapetsera lite i huset när vi får det. Men överallt är det struktur tapet så vi orkar nog inte mer än att bara måla vitt överallt.
När man får sitt egna hus nångång får man gå lloss på tapeter. Längtar till den tiden faktiskt. Att fixa o dona, och allt det du gör är bara till ditt egna!

Nu har Steve gått loss på kvällsmaten här. Snart blir det varma mackor och smoothie :)
Jag har väl redan ätit en halv oliv bruk med gröna oliver som förrätt, katterna fick oxå deras favvo! :)


Snart är de dax att ta fram Pass, underkläder ngt ombyte kläder och solbrillorna för på fredag drar jag. Ska ju köpa på mig massa kläder på plats tänkte jag.
Vädret i Peking ser riktigt bra ut. sisådär 25-26 grader! Passar mig perfekt.

Later friends!

Kariin

Jag är så avis på din lilla tur till Peking! Gahh - jag vill med bort en sväng!



2009-04-07, 22:12:35 URL: http://somethingileft.blogg.se/

karolin

Dina katter är knäppa!, haha det är helt ofattbart att det är imorrn sen åker vi. Eriks startmotor har pajjat och man måste skaka o jucka o gunga för att bilskrutten ska gå igång. hoppas den inte pajar helt innan fredag. då ringer vi morfar i panik! han borde vara skyldig mig att låna ut bilen.



2009-04-08, 10:11:35 URL: http://cakepiece.blogspot.com

Anonym

vegkatter! dom finns oxå :)



2009-04-08, 14:39:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?