mkt skratt o helt slut..

2009-04-02, 21:03:39 / Kategori: Allmänt
hej hej!

Denna veckan har vart sjukt mkt inbokat för mig. PUST! snart är denna vecka slut-
men först blir de köra upp till stockholm-umgås med vänner-köra hem till varberg-sova- ny jobbvecka.

Min tid räcker inte till just nu och jag känner mig ganska så slut i kropp o själ. Man borde vara pigg nu när våren hittat hit.
Men jag är trött.  :/ varför? ge mig energi!

bara 4 jobbdar nästa vecka sen drar jag till Peking. Åh äntligen semester! men där kommer varje timme utnyttjas varje sekund oxå,ingen tid får spillas. Vi hara bara 4 dar där totalt. hoppas solen tittar fram och ger oss underbart väder.

Ikväll fick jag skrattat massa men gamla klasskompisar! inte så mkt mer planerat än sist men de var kul att ses. Vi fick skrivit alla adresser ialf! good work! ;) ses om två veckor igen! den 17 kl 17 på Bärs o bar!

Nu i stockholm hoppas jag på najs väder. Njuta i solen väder. Umgås. ingen shopping för mig. Kanske om den svarta kissekatten dyker upp då får miran handla men inte annars. plånboken är till för resan till peking.


Om några veckor ska vi flytta till Bua och vissa dar känns de helt fel och andra dar helt ok. Idag har jag en dag som det känns sådär. Kan det vara för att man inte vet hur de kommer bli? el för att jag trivs istan ? vet inte varför jag velar.. får testa ettt tag hur de är, så får man se sen! vi konstatera att när man gick i 9an så slapp man ta sånna här beslut. I 9an hade man inte så mkt tankar mer än på moppar killar kläder o fest. Inte så svårt det.

Nu är det packa som gäller för mig sen säng.Ses i stockholm!
xoxo -mirre-





Kariin

Hej!

Va kul att du hittat min blogg :)

Jajamen, jag e å Elin e poolare, precis vinkat av henne efter en myskväll faktiskt! Hon har pratat om dej flera gånger - kul att få ett ansikte med!

Fasen va nice det låter med Peking, ska ni vara borta länge? Kram Kram



2009-04-02, 22:42:06 URL: http://somethingileft.blogg.se/

Alexandra

Ho hoo!

Har fröken Johansson en blogg? Härligt då kan ju jag jaga Varbergsdoser här när de tränger på. Hoppas allt är bra? Kör försiktigt upp till Stockholm och ge värdparet + din man en kram från mig är du snäll. Kramar, Alexandra



2009-04-04, 08:45:38 URL: http://alexericsson.blogg.se/

Alexandra

Ho hoo!

har Fröken Johansson en blogg. Härligt då kan jag ju smyga in här när jag är i behov av en Varbergsdos. Allt bra? Kör nu försiktigt upp till Stockholm och när du kommer fram så krama värdparet + din man från mig. Kram, Alexandra



2009-04-04, 08:52:26 URL: http://alexericsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?