bra jobbat!

2009-04-28, 21:43:02 / Kategori: Allmänt
hallojsan!

Vilken dag! kankse är den dag som jag har fått mest credd i hela mitt liv! Har spenderat dagen i Folkets hus på en konferens.
 Projektet Liv & rörelse med region Halland.
Vi på fyren har jobbat hårt  med mat o rörelse med våra barn.
Kämpat mkt och jag har kommit långt vad som gäller maten hos oss.
 Lyckats är bara förnamnet på vad vi åstadkommit med hittills!

Vi har grym mat på stället helt klart, och vi är faktiskt grymma med vad som gäller allt annat oxå.  :)

Ett lyft för Bua helt klart. Mycket skriverier i tidningar, Jag & gith var på radion i eftermiddags och på tv nu ikväll.
Fattar ni el hur mkt det har blivet uppmärksammat!=????????????????

Hur mkt som helst.
NAJS!

Nu vill jag få igång Varbergs Kommun att man kör ett samarbete och bli bästa Kommunen i sverige på Mat & Hälsa.
Vi är långt framme ialf.    Keep up the goood work!
Känner att jag har en viktig roll och det ger mig otroligt mkt.

Tänkte länka till tv inslaget Här:

för att lyssna på radio inslaget så kan jag länka er en bit, sedan går ni in under 16.00-16.30 och drar fram till ca 20 min så kommer jag o gith där :) så tryck :  här

Dagen idag har vart mkt bra och spännande, Helt klart nöjd.

Autograf ngn?

hhihihi

Kariin

Gud va spännande!

Grattis till allt, and keep up the good work!



2009-04-29, 12:19:15 URL: http://somethingileft.blogg.se/

annelie

väldigt roligt!! det är en riktigt bra sak ni gör!!



2009-04-29, 21:43:02 URL: http://annelufs.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?