Superfredag!

2008-12-05, 22:52:33 / Kategori: Allmänt
halloj halloj!
Fredag idag. My favorite day of the week!
Slutade lite tidigare idag för att jag kom till jobbet halv sju imorse.
 När jag kom hem i eftermiddags fick jag hjälp av steves kusin som var hos mig och satte upp min lampa!
och satte även dimmer på den andra. Perfekt! :) äntligen uppe! fasen va nöjd jag är.
Nöjd över att jag hitta min favorit på en auktion,jävligt glad att den sitter i mitt tak. Men nu ikväll när jag satt och beundrade den så såg jag att jag fått fel lampa, el den mindre modellen.
W?=F=}ck!!!
så imorgon blir det att ringa och kolla va fan som hände har ju betalt för den störrre modellen. Mindre nöjd nu när den sitter uppe med kapad kabel o allt. Jobbigt men vi får se hur det går.
Kvällen ikväll har vart jätte mysig, fick besök av lollo hon stanna över lite gött fredagskäk o vi drack viin o tjötta skit.
Sen lite samtal med mia, och mess från hennes föräldrar: Vi är på Harrys vart är ni?
Jag svara hemma och dricker vin kom hit så får ni irish! :D
1h senare knacka de på dörren och vi fick besök av Kerstin & Arne mysigt!

Imorgon blir det shoppa tror jag, om vi orkar upp ur sängen. Tänkte handla lite stuff till min darling jessica i NY, hon behöver lite svenska snygga kläder så jag får skicka ner lite grann!
Shit va jag vill tbax..lägger in lite bilder här så ni får njuta lite av vad jag upplevt..lite drygt för 2 månader sen.
inte helt oväntat att jag skulle blunda på korten..men söt ändå!

Kram o kyss! / mirre



























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?