snart jul!

2008-12-13, 11:08:54 / Kategori: Allmänt
hej alle su sammen!
Nu är de snart jul! Visst är det mysigt men jag är nog mer för att åka bort och slippa allt.
I många år har jag velat ta bort julklappar skita i allt sånt o bara träffas. Alla mina klappar kunde gått till välgörenhet, hade fakt velat det ist. Jag skulle gärna skänka mitt till gorillorna i afrika el isbjörnarna som snart försvinner från vår jord. Får ont i magen när jag tänker på hur många djur har de ute i världen.  Såg ett program för en tag sen där en engelsman i afrika födde upp lejon för att sedan skjutas av jägare, alltså bara för skjutandes skull och för att sen ta hem ett lejonhuvud, jävligt fräkt! nej fy fan säger jag bara!!

Nu får jag sluta att tänka på det för annars blir jag lessen snart.



Kvällen idag har vart mysigt.
Peter Jöback- jäklar va snygg han är! hur perfekt som helst, underbar röst vackert leende jäääätte bruna ögon sååå sööt.
Vi var där med jobbet, först mat sedan konsert. Maten var jäättte god. Åt alldeles för mkt dessert så jag har fortf ont i magen. När ska jag lära mig sluta äta sött? min mage fixar inte det. SLUTA nu..

Har börjat så smått att sluta äta godis. Nu innan jul bara godis på helger efter nyår HELT godis fritt alkohol fritt och superduper shopping förbud på ALLVAR! vi börjar med 1 jan till 31 mars, mia är oxå med ialf på godis biten.

Har funderat lite på de här. kanske ska jag få ta ett glas rött nångång då å då. men bara ett glas de är ju trots allt bra.

Nu är klockan väldigt mkt redan borde sova har vart uppe sedan 6 imorse!

Lyssna på den här!
http://se.youtube.com/watch?v=5M5vaINsfro

God jul xoxo mirre



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?