jag o mina lampor

2008-12-04, 18:44:29 / Kategori: Allmänt
hallloj lovers!

Ikväll har jag försökt att sätta ihop mina nya lampa! kom n bra bit fakt, men slutade när de blev för invecklat med att koppla ihop sladdar m.m tur var väl det.
Ialf så är jag himla glad över denna nya invenstering. Helt plötsligt blev det två nya lampor den ena fick jag i 25års present av min syster och föräldrar och den andra köpte jag själv fick ett ryck och tänkte att jag måste passa på.
Kollade på den förra vintern o har sneglat efter den sen dess och nu dök den upp.
Kolla här ska ni få se på skönheten!
ska se fall den gör sig i vardagsrummet över soffbordet så länge. den är helt grym!  nu v'äntar mat på mig!

chiao! / m

Wiwi

gammalt inlägg, men el grymmo lampa!!

vars va denna ifrån, om du kommer ihåg?



2009-10-27, 21:19:28 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?