Bra helg!Bra start på ny vecka

2008-12-08, 22:28:34 / Kategori: Allmänt
aloha!

Har lite uppdatering att göra. Börjar från i lördags. På dagen blev det shopping med lollo. Vi brände lite pengar och kände oss lite lyckligare efteråt ;)
Alltid lika kul att shoppa! lyckan är total..
Sen tog jag mig till Bua till mia. Vi käka kräftor och räkor och drack kalla öl. Lite sommarkänsla över det. Var ett halvårsedan vi satt nere på kurtinen och käka kräftor sist.
I lördags kanske jag åt den största i mitt liv.


....                                           

Gott var det och mysigt! Vi drog till stan sen, en sväng på Oscars blev det. Lugnt och skönt. Drack bara några öl så vi var städade.

Igår låg jag mest på soffan och slöade. Min Dijjon kom och gosa hela tiden medans mini var lite lessen och låg mest under soffan igår. Lollo kom förbi en sväng och kolla läget. Efter jäkligt många timmar i soffan tog jag mig till hajen och handlade lite. Mia & Engla titta in på kvällsmat. Och dom hade köpt rev :D
Engla kolla film och jag o mia prata om ditten o datten. Sen somna jag skönt i min säng.



Måndag den 8e dec

Höll på att försova mig men hann allt med bussen iklädd i söndagskläder men va fan, slapp att vara sen ialf!
rätt stressig start på dagen fakt, tur tog mia med mig på promenad på rasten, kände mig rätt sleten idag.

Lollo var i krokarna idag oxå så vi snacka lite innan jag skulle upp till Elin. Precis innan jag skulle gå ringde hon och fråga om jag skulle med på ASIA spa! JAAAA! gärna..
hur gott som helst en måndags kväll precis va kroppen behöver!

Så nu sitter jag här helt avslappnad och redo för sängen! hade det helt underbart ikväll tack elin+ anna!



                                                                             

elinL

Tur att du inte la ut bilden där vi satt I ljuslyktan! ;)



2008-12-09, 21:57:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?