Little Siam

2011-03-09, 14:13:11 / Kategori: shopping
GOSH!

Här kunde jag gått loss och blivet pank på riktigt.
Gator med småbutiker i min smak.
Plaggen snittade allt från 200baht upp till 1000baht.
Tänker fortf på MulBerry väskan jag aldrig köpte :(
MIRANDA WHY! DYR?
HAAA!
dum i huvudet känner jag nu!
Jag hade ju fått en väska jag blivet kär i..


Blev kär i min finaste klocka ist.
STOR är den och den väger mer än min hand.
But i still love it!


Syns inte så jätte bra där kanske..
Den är fab!
Kjolen är kostade 48 kr linnet samma!
Var tvungen att ha
I <3 Bangkok

Lillis

Grymme klocka!!

Är det den mega modellen på väskan?? Den köpte jag, fast brun/tan.. Fast den ligger fortfarande i dustbagen.. Få la se om ja använder den.. Ångrar att ja inte köpte en orange clutch..



2011-03-09, 16:56:53

Vivi

Åh, men Morran. De där kopiorna vill man ändå inte ha sedan och limmet fnasar och väskan går sönder. Jag ska spara ihop till en fin väska.. snart :)

Köpte en superfin partysize väska från Whyred. Tipsar om den snart. KRam



2011-03-09, 18:32:44 URL: http://bubbles.blogg.se/

Vivi

grymt om man hittar en riktigt bra kopia, men jag tror ändå man värdesätter the realdeal mer.. :)



Mycket fint finns ute nu. Shoppa loss du!

Kram



2011-03-09, 19:20:03 URL: http://bubbles.blogg.se/

elin

jag köpte en sån väska och ångrar inte en sekund. I love it :)

puss elin



2011-03-09, 20:25:45

Mir

Japp jag angrar Det latt!!!!!ska leta ngt snyggt imorgon!let the hunt begin!!!!!;)



2011-03-09, 21:37:34 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?