Terapi

2010-09-30, 10:16:48 / Kategori: Allmänt
Halloj!

Börjar bli ganska sliten känner jag.
Att vara på sjukhuset varje dag tar på krafterna.
Tror jag ger bort min energi till mammis.Vilket jag mer 'än gärna gör :)
Sakta men säkert har det gått framåt och det är skönt.
Skönt att kunna ha ögonkontakt och se henne le emellanåt.

Igår var mamma ganska arg o frustrerad.
Kommer vara ett rent helvete för henne och komma tillbaka och bli stark.
Lungorna är ju helt nere,.hon andas ju fortf med respiratorn.
Bakterien är en nastyjävel tydligen.
Envis & Stark och med mycket stöd blir det bra.

Ni är många som messar och ringer.
Tusen tack för det!
Ibland blir det inga svar tillbaka från mig,.
ville bara säga att dte kan bero på att jag har på och av telefon nästan hela tiden.
Och jag glömmer av att svara.Men jag är jätteglad för era tankar till mig.
T A C K   & K Ä R L E K
till er..

Terapi för mig är att lyssna på mycket musik.
Gå till Asia Spa och göra yoga och bara vara.
KRAMAS, DET GILLAS OXÅ

Nu är jag strax påväg in till Varberg.
Mys med Elin ikväll!
Ja!

Ha en skön dag i solen!

Kariins

Grattis till jobbet, hoppas nu bara att din mamma bli bra! Var stark bara!

Krama!



2010-09-30, 10:25:42 URL: http://somethingileft.blogg.se/

Vivi

Vart ska du jobba? Nyfiken i en strut! Ta hand om dig själv också.. Krya på sig till mamman.

Utmaningen är att du ska ta fram 10 bilden i din tredje mapp.. Lycka till ;)



2010-09-30, 16:50:16 URL: http://bubbles.blogg.se/

Maggan

lycka att det går åt rätt håll!!

Vart ska du jobba? Sandy sa nåt om Stadt har jag för mig?



Du får komma till Derome å hälsa på å hämta lite styrka, Molly gillas att kramas=)



Kram



2010-09-30, 21:23:39 URL: http://margu.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?