Smarr!

2010-09-16, 15:05:58 / Kategori: Allmänt
ÅÅåHHH 100årsedan jag åt min soppa!
Jag är grym på soppor!
Massa grönsaker och färs blev det idag! YUM!
Kunde inte låta bli att äta en liten tallrik.

Mia blir nog glad när hon kommer hem :)
Ska nog börja äta lite lätt igen..
Har inte käkat riktigt sedan i söndags.
Så soppan idag smakade grymt gott.


-Mmm,jag gillar VITKÅL !
-Ska jag ta din paprika Engla!?
-Nej,jag gillar det oxå!
Soppan var full med massa grönsaker.
Och hon åt bra ;) Denna tjejen är bra på att äta vuxenmat faktiskt!
Inte makaroner o falukorv o sån barnmat..

MATKOMA


kariin

Kan man inte få lite recept söta du?!

jag vill oxå kunna laga mat!

Kram



2010-09-19, 20:58:26 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?