Oh my Buddha!

2010-09-06, 19:08:03 / Kategori: party
Då var den helgen förbi!
En mycket lyckad sådan.
Blev bara en kräftis för mig dock.

Var så himla trött på fredagen.
Blev massa Entourage och häng vid datan.

Lördagen däremot bjöd på mkt rajraj!
5-kamp Quiz, Snaps, kräftor, sång, fyrverkerier av rang!Jäklar!
Även kast med stor geleråtta !

Nu är jag inte längre oskuld vad gäller insjökräftor!
Det var gott,.tyckte inte alls det smakade dy som många säger!

Senare på natten drog vi oss in till PV där vi hamnade på slappestället med vattenpipor!
Supermys !
Lite dimmigt där på slutet, kan det vara av allt salt man fick i sig av kräftorna tro ??
Slänger upp bilder så fort jag har kopierat dem av Kaisa! :)

Hur som helst,tack tjejer ! Bra styrt i Lördags!

Gårdagen däremot var mycket tung.
Låg i sängen hela dagen.
Ulrika kom hit och vi kollade på film vid 20.30 snåret.
Innan dess gjorde jag inte ett skit på hela dagen.

Idag har det vart solning på hemliga stranden.
Kaisa dök upp med sin lillebror som är här på besök!
Vi lyckades även shoppa på hemvägen.
Blev skor,shorts,strumpebyxor för mig !

Nu är det dax för dusch och Entourage !

puss




K

Hahahahahahahahahahahahhahaahha Mirre ja döör :D Dennis är ganska lack på dig nu, min lillebror är 3 år äldre än mig ;) men ja tokdiggat!



2010-09-06, 20:08:09 URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?