Must Have

2010-09-15, 22:01:52 / Kategori: shopping
PrimeBoots !

Ja, ville ju köpa förra året.Men lät bli.
Nu trånar jag igen. Fast på årets modell.
Inte lika stora och klumpiga och sitter kedjan baktill på foten/skaftet.
Asagobbasnygga & sjukt bekväma.
3000:-
Lite dyra just nu när man e mellan två jobb,
eller ??



Wiwi

mmm rensa kroppen låter la vettigt men fasen att inte äta på 10 dagar... det hade jag ALDRIG klarat av!!!

men riktigt skojs att följa, och sen se om du märker någon skillnad o om du kan rekomendera det...



2010-09-15, 22:23:46 URL: http://wiwis.blogg.se/

Marie

haha.. * FYRA ungar är tre för många för mig. Jag är imponerad av folk som klarar av att skaffa fler än en.

Vart vi får energin ifrån? Vilken energi?? ;)



Bra att det funkar med toxen, tror du gör rätt i att äta lite också, även om det bara är oliver. Det man är sugen på är det kroppen behöver, tydligen.



..och jag kämpar med positiva tankar! Funkar bra tror jag. :)



kram*



2010-09-16, 09:43:33 URL: http://majjamej.blogspot.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?