Update!

2010-10-24, 13:13:32 / Kategori: Allmänt
Tjenixen!

Häromdagen så efterlyste jag min klocka.
Den har hittat hem igen. Hela tiden har den gömt sig i min sminkväska.
Typiskt SlarvMirre.
Så det finns hopp för att kläderna gömmer sig här på Mossvägen oxå.

Igår bokade jag biljett till Malta. Det blir en blixtvisit bara. Hela 24h!
Hoppas vännerna har tid för mig. På Onsdag äntrar jag ön kl 14.30.

Längesedan jag skrev om lilla mamma som faktiskt har återhämtat sig rekordsnabbt.
Pigg och full av livsglädje. Imorgon kommer hon hem. I början var det ju prat om rehab upp till ett år.
Men med en stark vilja så blev det mycket tidigare.

Jag & Pappsen städar järnet nu så det är fint till hon kommer hem.
Ska även försöka med att ta ner några lådor till mitt cribb :)

Nu blir det lunch!
Färskpasta med ädelostsås!
YumYum!

Later Lovers!


M

Sockertoppen! ..och bubblor är gott!



Hoppas du hittade kläderna när du städade.

Hälsa mamma välkommen hem från mig. :)



2010-10-25, 10:48:02 URL: http://1och0.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?