Tiger!

2010-10-26, 20:18:59 / Kategori: kärlek
Sköna lilla jag.
Pank som en kyrkråtta. Mitt i husflytt & renoveringar typ.
Köpsuget är stort. Behöver nya vinterskor då mina B.Bskor gett upp.
Har gått många mil med dem och nu har dom sett ljuset i tunnel..typ.
Slutshoppat.slut

Åter till pankheten.
Jo, det ringer en sööt kille på phonen precis.
Jajemäänn jag är tigerfadder! Trodde jag avslutat detta innan flytt till Malta.
Men det dras fortf pengar varje månad ;)

Han ringde för att han ville fråga om jag kunde höja min kostnad.
Innan han frågade detta hade jag redan berättat om mitt husköp,att jag köpt huset själv,mitt  kommande bilköp, att jag inte kan köpa de kläder jag vill..
Fniss Fniss o några minuter senare så sa vi hej då.

Trevlig prick den där försäljarn. Han var snygg det hördes på rösten.



Fattar ni,Är så social & krank så jag tillochmed snicksnackar med
telefonförsäljare som ringer.

 

Mer Kärlek åt mig!














KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?