Skämtar du!

2010-10-25, 14:12:52 / Kategori: Allmänt
Efter allt krångel med min förbannade flygbiljett så krånglar det ännu mer.
Fcik ju bekräftelsen till min mejl och allt var klart. Äntligen liksom.

Nää 1h senare ringer en tjej från AirMalta och säger att det blivet ett problem.
Hon måste avboka min biljett. Lufthansa släpper tydligen inte sina stolar el vad tusan det var.
I flera timmar nu har jag försökt att lösa detta. Tåg upp till Stockholm och flyg från Skavsta.
Det kommer kosta multum så nu skiter jag i allt ihop.
FAN FAAAAAN FAN!
förlåt men jag var tvungen.
Är asbesviken just nu.. Ville ju verkligen åka. :(

Nu är jag snart inne på jobbet men min asbraiga start på denna vecka blev ju sådär.
Trött jag blir..

svejsan..

M

Bajs.



2010-10-26, 10:04:40 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?