onsdagen den 13e

2010-10-15, 11:30:34 / Kategori: Allmänt
Välkommen Fredag!
Har precis ätit frukost.
Jobbar inte förens på Måndagkväll igen.
Gött,med tanke på min fot som blivet infekterad :(
Har haltat hela veckan och nu har jag massa träningsvärk då jag gått helt snett.

Efter jobbet i Onsdags mötte jag upp tjejerna på Cheers.
Några glas vin och efterparty med coolaste Martina.
Sov hos henne och igår låg vi mest och skrattade åt kvällen som varit.
Vi låg vid fästningen utan jackor!
Det var ju tokvarmt i solen.
Vi bestämde att VinterVarberg inte kommer bli så tokigt ialf.


Ledig helg som sagt och nästan inga planer alls.

Lite mer att göra denna veckan som var, och nästa blir det asamkt =)
När vi jobbar spelas det mkt musik och just nu är jag insnöad på Placebo.

Ändrade planer igen föresten.
Inte helt otippat när det gäller mig jag vet.
Ibland blir det lite tokigt som i detta fall.
Mirre ska flytta till sitt hus nångång nästa år.Datum är inte bestämt.
Alltså ingen Lägenhet.

Tjo!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?