JJJJA

2010-10-07, 21:25:49 / Kategori: jag
Mamma har lovat att hon inte ska röka längre!!
Vågade inte hoppas på detta,men ikväll så sa hon det! ;)
Jaaaaaa!!

Kollade på lägenheten! Åhh den var verkligen jättefin..
Alla väggar är vita, trägolv. kaklet i köket är svart.
Kommer trivas jättebra där! Känner jag redan nu! ;-)

Tog lite bilder,men kan inte lägga ut dom här.
Vill ni se finns dem på min kamera!
Mitten av december ska jag flytta till min första egna lägenhet!

Nu ska jag kolla säng och diverse saker jag vill köpa !

Klädhängare- Hang it All.
Har ju mitt klädträd men de får inte plats i denna hallen.

Tänkte ha två av dessa fast i svart som sängbord.
Kartell kommer dessa ifrån.
Och en säng.

Har  ju det mesta redan så det är super!

ÅhHHH är så himla glad!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?