Hur är det möjligt!

2010-10-08, 09:42:32 / Kategori: jag
Tjena Fredag!

Asagobbatrött
idag.Känns som jag ser i kors.
Kan ju inte somna då jag har vaknat vilket är skiit!
Gick upp satte på Johnoosi. Telefonen ringde och jag fick erbjudande om lägenhet.
Fattar ni!? Hur sjutton är det möjligt!
Varberg som det är så grymt svårt att få tag på ngt.
Men jag lyckas med ett gäng på samma vecka!

Men jag har ju redan tackat ja till en ;-)
Känns som att man borde fira med lite vin ikväll, har haft en mycket bra vecka!
Hoppas ni har det oxå!
Nu ska jag försöka få igång iphonen som inte verkar vilja aktiveras.
Sedan bär det av till Bua.Ska laga mat till pappis!


Pussar & Kramar

K

Jag vill se lägenheten :D Grattis till dig söta, va roligt! Vi saknade dig under middagen ska du veta.. och JAG SAKNAR DIG en massa! Jag är glad att det har gått så bra för dig nu i Swe, med jobb & lägenhet :) På torsdag åker jag en weekend till Sthlm.. tänk om du hade bott i Sthlm då!! Buuu. Din fredag läg alldeles underbar, fredagslyx :) Jag tänker på dig osså vännen! Vi hörs snart. Puss



2010-10-09, 12:53:39 URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Sandy

Grattis till lägenheten! Och jobbet! Livet e inte så dumt här i Sverige heller =)



2010-10-11, 14:56:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?